Quiero dedicar esta cancion a Alba montes (mi novia :P)i decirle de paso k esta cancion representa lo muxo k la kiero!(K)TKm WAPA!!! Quan la neu es cansa i es fa tendra Quants desitjos en aquell moment Quanta vida quanta primavera I jo no puc assaborirles No puc canviar de romb els pensaments (VIOLINES) Si pogués reviure un cop aquest instant de gran Quan ja ningu recordi com va ser... Ho faria sense por i sense innocencia Com aquell que va oblidar que parla d'ell Viure de nou el recordar, el regust d'un temps llunyà d'algu que sents, putser teva pero fugaç Que no saps si feia mal o si era un somni sobrenatural Que el destí no et va otorgar aquella veu aquell desitg aquella BOGERIA!! Tu que et perds que ja no se per on trobarte Fes, desfes i torna per turnar ayunyarte Omples buits han posat mandra i... Jo que veig, que lluito pero se'm escapa Se, que el temps , menseyarà com oblidarte PERO L'ESPERA RESULTA LLARGA!(2 veces) (Vuelve a los primeros versos) ALBA TESTImO mULTSIm AQUESTA CANÇÓ ES PER TU!!! mIKY PARA TI TAmBIEN OS QUEIRO A TODOS!!!
Watch the song video
Top songs from Lax'n Busto
Jo Vull Pau
Amb Tu
Trepitja Fort
T'estimo Molt
La Meva Terra Es El Mar
Per Una Copa
Tinc Fam De Tu
Ara
Avui És Nadal
Bogeria